אתמול נסענו לשכונת התקווה. אנחנו ראינו ספריה יפה. בספריה יש מוזיאון קטן אבל מעניין, שמספר על ההיסטוריה של השכונה. אפשר לשמוע שם מוזיקה מזרחית של עופרה חזה ואבנר גדסי.
תמונה של המוזיאון:
אחר כך הלכנו לשוק. שתינו מיץ רימונים ואכלנו פלאפל טעים. נונו קנתה קפה זול בחנות תבלינים, ויקה קנתה הרבה אגוזים ואכלה מרמלדה טעימה. אדם וסם דיברו עם זקן על השוק ואחר כך הם קנו מיץ רימונים יקר אבל טעים.

המדריכה גלי בשוק התקווה
דיברנו עם הרבה אנשים בחנויות, ברחובות ובשוק. המדריכה שלנו, גלי, היא עולה ותיקה שמדברת עברית קלה. חזרנו הביתה בצהריים, שמחים ושבעים!

מאפה גאורגי בשוק התקווה

ביקור בחנות התבלינים נעמה





