הקסם של שוק התקווה מאת כיתה א' של יפית
אתמול נסענו לשכונת התקווה. אנחנו ראינו ספריה יפה. בספריה יש מוזיאון קטן אבל מעניין, שמספר על ההיסטוריה של השכונה. אפשר לשמוע שם מוזיקה מזרחית של עופרה חזה ואבנר גדסי. תמונה של המוזיאון: אחר כך הלכנו לשוק. שתינו מיץ רימונים ואכלנו פלאפל טעים. נונו קנתה קפה זול בחנות תבלינים, ויקה קנתה הרבה אגוזים ואכלה מרמלדה טעימה.…

