התלמידים קיבלו משימה: לצלם תמונות בשוק לפי כרטיסיות, ולכתוב משפט אחד בעברית על התמונה. התוצאות פשוט מקסימות!
סוניה: "אני אוהבת את התמונה כי אני אוהבת קפה. אני שמחה לטעום קפה בשוק. בתמונה אני עם הבנות מהכיתה ועם המורה שלנו. אנחנו יפות ושמחות".
אלכסנדרה: "אני אוהבת את התמונה של הפירות החדשים כי יש הרבה צבעים ופירות יפים שנראים ממש טעימים".
אלכסנדרה דרוגל: "אני אוהבת את התמונה הזאת כי לנה מצחיקה. אני רואה שזה לא טעים לה".
קטיה: "אני אוהבת את התמונה 'אנחנו לא רעבים, אנחנו שבעים'. האוכל טעים מאוד ויש לנו מצב רוח טוב!".









