ללמוד עברית זה זה לא רק לשבת בכיתה עם ספר ולוח. תלמידי כיתה א' המקסימים של המורה טליה הוכיחו שאפשר (וכדאי!) ללמוד שפה דרך הרגליים והלב.
השבוע יצאו התלמידים לסיור בשכונת שרונה הציורית. למרות שהם רק בתחילת הדרך, הם כבר מצליחים להעלות על הכתב את החוויות שלהם בעברית, וזה פשוט מעורר השראה!
מה היה לנו שם?
התלמידים שיתפו בתחושות ובמראות מהסיור:
-
קצת היסטוריה: חלק מהתלמידים התרשמו מאוד מההיסטוריה של המקום ומהסיפורים המסתתרים מאחורי הכתלים.
-
היופי שבבניינים: המבנים המיוחדים של שרונה לא השאירו אף אחד אדיש.
-
הליכה וזכרונות: בין אם זו הייתה ההליכה המשותפת או פשוט הרצון לזכור את הסיור המיוחד הזה – החוויות נחקקו בכתב.
-
הפסקת קולה מתבקשת: כי אי אפשר סיור בלי לשתות קולה (-:
כל הכבוד לטליה ולתלמידים על היצירתיות והתעוזה לכתוב ולהתנסות! אנחנו גאים בכם. 💙
יש לכם חוויות מהסיור? ספרו לנו בתגובות!








